۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۱۱۴۲۳
نماینده مردم اردل در مجلس تاکید کرد

لزوم اعتماد به بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی

برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره به بخش خصوصی اعتماد شود.
لزوم اعتماد به بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی

حمیدرضا عزیزی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: رعایت نکردن قانون، بی‌انضباطی مالی و قانون‌گریزی دولت‌های نهم و دهم مشکلات زیادی در بخش‌های مختلف به ویژه بخش اقتصادی بر مردم تحمیل کرد.
 
وی افزود: هدفمندی یارانه‌ها، قانون خوبی بود که در دولت‌های گذشته به طور صحیح اجرا نشد و بر این اساس بر مشکلات اقتصادی مردم و بخش تولید افزوده شد در حالی که باید از بخش تولید داخلی به عنوان راهکار حل مشکلات اقتصادی حمایت شود. 

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی همکاری دولت و مجلس را گام موثری در رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: توجه به ظرفیت‌های تولیدی و نیروی متخصص داخلی کشور، همدلی نیروها و برنامه‌ریزی عملیاتی از ملزومات کار نمایندگان مجلس و دولت یازدهم است. 

وی بر لزوم اعتماد به بخش خصوصی تاکید کرد و ادامه داد: اعتبارات کشور با توجه به تحریم‌ها محدود است و لازم است برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره به بخش خصوصی اعتماد شود. 

عزیزی، انتصاب مدیران کارآمد و متخصص را عامل مهمی در سامان دادن به اوضاع اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: بر همین اساس در انتصاب مدیران ستادی دستگاه‌های اجرایی لازم است توانمندی و تخصص، داشتن سابقه مطلوب در مدیریت، دانش، پاکدستی و ولایتمداری مدنظر قرار گیرد تا از این طریق بتوان به بهبود اوضاع کشور امیدوار بود. 

وی با تبیین راه‌های تحقق توسعه پایدار خاطرنشان کرد: توسعه پایدار در سطح استان با پیگیری سه شاخص خروج از بن‌بست، ارتقا و توسعه بهداشت و درمان و استقلال آب استان قابل تحقق است. 

عزیزی افزود: مردم و مسئولان باید یکصدا و همدل در راه تحقق این آرزوهای دیرینه مردم استان گام بردارند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۸:۳۹

18 Feb 2020